سفیر قطر استوارنامه خود را به پادشاه تایلند تقدیم کرد
بانکوک، 23 ژوئن (هیبیا) - عبدالعزیز بن محمد آل سده، سفیر دولت قطر در پادشاهی تایلند، استوارنامه خود را به ماها واجیرالونگکورن، پادشاه تایلند، تقدیم کرد.
>
بر اساس بیانیه وزارت امور خارجه قطر، عبدالعزیز بن محمد آل سده، سفیر دولت قطر در پادشاهی تایلند، استوارنامه خود را به ماها واجیرالونگکورن، پادشاه تایلند، تقدیم کرد.
در مراسمی که در بانکوک برگزار شد، سفیر سلامهای شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر، را ابلاغ کرد و برای دولت و مردم تایلند آرزوی رفاه و شکوفایی نمود.
خبرگزاری ایران وكالة الأنباء العربية
