پاکستان روز ملی لوکزامبورگ را تبریک گفت
اسلامآباد، 22 ژوئن (هیبیا) - وزارت امور خارجه پاکستان به مناسبت روز ملی لوکزامبورگ پیام تبریکی منتشر کرد.
>
وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیهای اعلام کرد که صمیمانهترین تبریکات خود را به مردم و دولت لوکزامبورگ به مناسبت روز ملی این کشور ابراز میکند.
خبرگزاری ایران وكالة الأنباء العربية
? if(on == off){ echo ''; } ?>
