پاکستان و روسیه درباره همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم گفتوگو کردند
اسلامآباد، 23 ژوئن (هیبیا) - دوازدهمین نشست گروه کاری مشترک پاکستان و روسیه برای مبارزه با تروریسم بینالمللی در اسلامآباد برگزار شد.
>
بر اساس بیانیه وزارت امور خارجه پاکستان، این نشست به ریاست مشترک محمد خالد خان جمالی، دبیر وزارت امور خارجه پاکستان، و دیمیتری لیوبینسکی، معاون وزیر امور خارجه روسیه، برگزار شد.
در این مذاکرات، به ویژه تهدیدات تروریستی ناشی از افغانستان و تأثیرات آن بر کشورهای همسایه و امنیت منطقهای مورد بررسی قرار گرفت.
دو طرف همچنین وضعیت کنونی همکاریهای دوجانبه در زمینه مبارزه با تروریسم را ارزیابی کرده و درباره توسعه همکاریها در چارچوبهای منطقهای و بینالمللی، به ویژه سازمان ملل متحد و سازمان همکاری شانگهای، تبادل نظر کردند.
خبرگزاری ایران وكالة الأنباء العربية
