دار با وزیر امور خارجه ایران، عراقچی، تلفنی گفت‌وگو کرد

>

بر اساس بیانیه وزارت امور خارجه پاکستان، سناتور محمد اسحاق دار، معاون نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان، با سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران، تلفنی گفت‌وگو کرد.

در این گفت‌وگو موضوعات مربوط به صلح و ثبات منطقه‌ای و جهانی مورد بررسی قرار گرفت. دار بار دیگر بر تعهد پاکستان به ادامه نقش سازنده خود در تحقق صلح و ثبات پایدار در منطقه و فراتر از آن تأکید کرد.

عباس عراقچی نیز از حمایت مستمر پاکستان در پیشبرد روند صلح قدردانی کرد. وی همچنین از پاکستان به دلیل کمک به بازگشت ایمن و بدون مشکل خدمه و ماهیگیران ایرانی به کشورشان تشکر کرد.

در این بیانیه آمده است که دو طرف توافق کردند تماس‌های نزدیک خود را ادامه دهند.

خبرگزاری ایران وكالة الأنباء العربية

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp