دار با وزیر امور خارجه ایران، عراقچی، تلفنی گفتوگو کرد
اسلامآباد، ۲۷ ژوئن (هیبیا) - سناتور محمد اسحاق دار، معاون نخستوزیر و وزیر امور خارجه پاکستان، با سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران، گفتوگوی تلفنی انجام داد.
>
بر اساس بیانیه وزارت امور خارجه پاکستان، سناتور محمد اسحاق دار، معاون نخستوزیر و وزیر امور خارجه پاکستان، با سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران، تلفنی گفتوگو کرد.
در این گفتوگو موضوعات مربوط به صلح و ثبات منطقهای و جهانی مورد بررسی قرار گرفت. دار بار دیگر بر تعهد پاکستان به ادامه نقش سازنده خود در تحقق صلح و ثبات پایدار در منطقه و فراتر از آن تأکید کرد.
عباس عراقچی نیز از حمایت مستمر پاکستان در پیشبرد روند صلح قدردانی کرد. وی همچنین از پاکستان به دلیل کمک به بازگشت ایمن و بدون مشکل خدمه و ماهیگیران ایرانی به کشورشان تشکر کرد.
در این بیانیه آمده است که دو طرف توافق کردند تماسهای نزدیک خود را ادامه دهند.
خبرگزاری ایران وكالة الأنباء العربية
