پاکستان روز استقلال جیبوتی را تبریک گفت
اسلامآباد، ۲۷ ژوئن (هیبیا) - وزارت امور خارجه پاکستان به مناسبت روز استقلال جمهوری جیبوتی پیامی منتشر کرد.
>
وزارت امور خارجه پاکستان در پیام خود به مناسبت روز استقلال جمهوری جیبوتی، صمیمانهترین تبریکات خود را به دولت و مردم جیبوتی ابراز کرد.
در بیانیه این وزارتخانه آمده است: «روز استقلالتان مبارک باد.»
خبرگزاری ایران وكالة الأنباء العربية
? if(on == off){ echo ''; } ?>
