بقایی: با تمام وجود گوهرى به نام «ایران» را ارج می‌نهیم

>

اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، تیم ملی فوتبال ایران را به دلیل عملکرد و پیام وحدت‌آفرین آن تبریک گفت.

بقایی گفت: «آفرین بر تیم ملی فوتبال ایران که یکپارچه و هماهنگ، هدف را نشانه گرفت و اجازه نداد فشارهای غیرانسانی و بی‌سابقه مانع حرکتش شود. در روزهایی که فشار، تنگ‌نظری، تبعیض و محدودیت ادامه راه را دشوارتر از همیشه کرده بود، تیم ملی نشان داد که پیروزی یعنی غلبه بر اندیشه تسلیم و ناامیدی. نه محدودیت‌ها بهانه شد و نه فشارها به تسلیم انجامید. خطر را به جان خریدند، دویدند و تا آخرین لحظه امید و عشق را با اخلاق و منش ایرانی در زمین سبز زنده نگه داشتند. شاید مهم‌تر از نتیجه، چیزی بود که در این روزها به ما هدیه کردند؛ شور، هیجان، لبخند و مهم‌تر از همه این یادآوری عمیق که برای همه ما نقطه مشترک و خدشه‌ناپذیری وجود دارد که با تمام وجود آن را ارج می‌نهیم؛ گوهری به نام میهن: ایران.»

خبرگزاری ایران وكالة الأنباء العربية

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp