ارتش اسرائیل: افراد مسلح در جنوب سوریه از پای درآمدند
قدس، ۲۸ ژوئن (هیبیا) – نیروهای دفاعی اسرائیل (IDF) اعلام کردند که در جریان عملیاتی در منطقه امنیتی جنوب سوریه، چندین فرد مسلح را از پای درآوردهاند.
>
در بیانیه ارتش اسرائیل آمده است که یگانهای تیپ اتزیونی تحت فرماندهی لشکر ۲۱۰ باشان روز گذشته عملیاتی را در منطقه امنیتی جنوب سوریه انجام دادند و طی آن چندین فرد مسلح از پای درآمدند.
ارتش اسرائیل اعلام کرد: «نیروهای دفاعی اسرائیل به عملیات خود در منطقه امنیتی جنوب سوریه ادامه خواهند داد و هرگونه تهدید علیه شهروندان اسرائیل و نیروهای دفاعی اسرائیل را از بین خواهند برد.»
خبرگزاری ایران وكالة الأنباء العربية
