گفتوگوی تلفنی وزیران امور خارجه پاکستان و عربستان سعودی
اسلامآباد، ۲۸ ژوئن (هیبیا) - اسحاق دار، معاون نخستوزیر و وزیر امور خارجه پاکستان، با شاهزاده فیصل بن فرحان آل سعود، وزیر امور خارجه عربستان سعودی، گفتوگوی تلفنی انجام داد.
>
اسحاق دار، معاون نخستوزیر و وزیر امور خارجه پاکستان، با شاهزاده فیصل بن فرحان آل سعود، وزیر امور خارجه عربستان سعودی، گفتوگوی تلفنی انجام داد.
بر اساس بیانیه وزارت امور خارجه پاکستان، دو طرف در این گفتوگو به مناسبت سانحه سقوط بالگرد در عربستان سعودی که به جان باختن ۱۴ نفر انجامید، پیامهای تسلیت خود را رد و بدل کردند.
دو طرف همچنین درباره تحولات منطقهای گفتوگو کرده و نگرانیهای خود را درباره وضعیت موجود مطرح کردند. در این گفتوگو بر ادامه همکاری برای حفظ صلح و ثبات منطقه در چارچوب «یادداشت تفاهم اسلامآباد» تأکید شد.
همچنین اعلام شد که وزیر امور خارجه عربستان سعودی قصد دارد در زمان مناسبی به پاکستان سفر کند و طرف پاکستانی از این سفر استقبال کرده است.
خبرگزاری ایران وكالة الأنباء العربية
