روبیو: کنترل سرزمین لبنان باید در دست دولت قانونی باشد

>

مارکو روبیو، وزیر امور خارجه آمریکا، درباره حاکمیت لبنان، تمامیت ارضی این کشور و ساختارهای امنیتی منطقه ارزیابی‌هایی ارائه کرد.

روبیو با تأکید بر ضرورت تقویت نهادهای رسمی لبنان گفت: «امیدواریم نیروهای مسلح لبنان و دولت قانونی و مستقل این کشور بتوانند همچنان بخش بیشتری از قلمرو خود را کنترل و تأمین کنند.»

روبیو در اشاره به نفوذ حزب‌الله افزود: «کسانی که باید خاک لبنان را کنترل کنند، دولت لبنان هستند، نه یک گروه تروریستی مانند حزب‌الله.»

خبرگزاری ایران وكالة الأنباء العربية

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp