روبیو: کنترل سرزمین لبنان باید در دست دولت قانونی باشد
واشنگتن، 24 ژوئن (هیبیا) - مارکو روبیو، وزیر امور خارجه ایالات متحده، اعلام کرد که کنترل خاک لبنان باید در اختیار دولت قانونی لبنان و نیروهای مسلح این کشور باشد، نه یک گروه تروریستی مانند حزبالله.
>
مارکو روبیو، وزیر امور خارجه آمریکا، درباره حاکمیت لبنان، تمامیت ارضی این کشور و ساختارهای امنیتی منطقه ارزیابیهایی ارائه کرد.
روبیو با تأکید بر ضرورت تقویت نهادهای رسمی لبنان گفت: «امیدواریم نیروهای مسلح لبنان و دولت قانونی و مستقل این کشور بتوانند همچنان بخش بیشتری از قلمرو خود را کنترل و تأمین کنند.»
روبیو در اشاره به نفوذ حزبالله افزود: «کسانی که باید خاک لبنان را کنترل کنند، دولت لبنان هستند، نه یک گروه تروریستی مانند حزبالله.»
خبرگزاری ایران وكالة الأنباء العربية
