بقایی: تا زمانی که نظامیگری آمریکا ادامه دارد، صلح در منطقه ممکن نیست
تهران، 24 ژوئن (هیبیا) - اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، اعلام کرد تا زمانی که سیاستهای نظامیگرایانه و مداخلهجویانه آمریکا و اقدامات نیروهای نیابتی آن در منطقه ادامه داشته باشد، صلح پایدار در خاورمیانه محقق نخواهد شد.
>
اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، درباره مسائل امنیتی منطقه، درگیریهای جاری و سیاستهای بینالمللی ارزیابیهایی ارائه کرد.
بقایی با اشاره به ریشههای اصلی بیثباتی منطقهای و فرهنگ مصونیت از مجازات گفت: «هیچکس فریب نخواهد خورد؛ تا زمانی که نظامیگری و مداخلهگری آمریکا ادامه داشته باشد و نیروهای نیابتی اشغالگر آن با مصونیت کامل به راهاندازی جنگهای بیپایان، ارتکاب نسلکشی، خشونت تروریستی و انواع جنایات در سراسر منطقه ادامه دهند، صلح در منطقه ممکن نخواهد بود.»
خبرگزاری ایران وكالة الأنباء العربية
