بقایی: تا زمانی که نظامی‌گری آمریکا ادامه دارد، صلح در منطقه ممکن نیست

>

اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، درباره مسائل امنیتی منطقه، درگیری‌های جاری و سیاست‌های بین‌المللی ارزیابی‌هایی ارائه کرد.

بقایی با اشاره به ریشه‌های اصلی بی‌ثباتی منطقه‌ای و فرهنگ مصونیت از مجازات گفت: «هیچ‌کس فریب نخواهد خورد؛ تا زمانی که نظامی‌گری و مداخله‌گری آمریکا ادامه داشته باشد و نیروهای نیابتی اشغالگر آن با مصونیت کامل به راه‌اندازی جنگ‌های بی‌پایان، ارتکاب نسل‌کشی، خشونت تروریستی و انواع جنایات در سراسر منطقه ادامه دهند، صلح در منطقه ممکن نخواهد بود.»

خبرگزاری ایران وكالة الأنباء العربية

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp