دار: پاکستان به تعهد خود نسبت به گفتوگو و دیپلماسی ادامه میدهد
اسلامآباد، ۲۷ ژوئن (هیبیا) – محمد اسحاق دار، معاون نخستوزیر و وزیر امور خارجه پاکستان، در گفتوگوی تلفنی با ایوت کوپر، وزیر امور خارجه بریتانیا، بر اهمیت گفتوگو و دیپلماسی برای صلح و ثبات منطقهای تأکید کرد.
>
محمد اسحاق دار، معاون نخستوزیر و وزیر امور خارجه پاکستان، با ایوت کوپر، وزیر امور خارجه بریتانیا، گفتوگوی تلفنی انجام داد.
گزارش شده است که ایوت کوپر از تلاشهای مستمر پاکستان برای حفظ صلح و ثبات منطقهای قدردانی کرده و در این چارچوب به یادداشت تفاهم اسلامآباد که با میانجیگری پاکستان میان ایالات متحده و ایران امضا شد، اشاره کرده است.
دار تأکید کرد که پاکستان به ترویج گفتوگو، دیپلماسی و تعامل سازنده میان طرفها متعهد است.
همچنین اعلام شد که دو طرف بر ادامه تماسها توافق کردند.
خبرگزاری ایران وكالة الأنباء العربية
