آلثانی با وزیر امور خارجه عربستان سعودی آل سعود تلفنی گفتوگو کرد
دوحه، ۲۵ ژوئن (هیبیا) – شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آلثانی، نخستوزیر و وزیر امور خارجه قطر، با شاهزاده فیصل بن فرحان بن عبدالله آل سعود، وزیر امور خارجه عربستان سعودی، گفتوگوی تلفنی انجام داد.
>
بر اساس بیانیه وزارت امور خارجه قطر، شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آلثانی، نخستوزیر و وزیر امور خارجه این کشور، با شاهزاده فیصل بن فرحان بن عبدالله آل سعود، وزیر امور خارجه عربستان سعودی، تلفنی گفتوگو کرد.
در این گفتوگو، روابط همکاری دوجانبه میان دو کشور و راههای توسعه و تقویت این روابط مورد بررسی قرار گرفت.
دو طرف همچنین آخرین تحولات منطقهای را ارزیابی کردند و به ویژه درباره تلاشهای دیپلماتیک برای تقویت امنیت و ثبات منطقه پس از امضای یادداشت تفاهم میان ایالات متحده آمریکا و جمهوری اسلامی ایران تبادل نظر کردند.
خبرگزاری ایران وكالة الأنباء العربية
