آل ثانی با نخستوزیر موزامبیک، لِوی دیدار کرد
دوحه، ۴ نوامبر (هیبیا) – محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی، نخستوزیر و وزیر امور خارجه قطر، با ماریا بنویندا لِوی، نخستوزیر جمهوری موزامبیک دیدار کرد.
>
نخستوزیر و وزیر خارجه قطر آل ثانی در چارچوب دومین اجلاس جهانی توسعه اجتماعی ۲۰۲۵ با نخستوزیر موزامبیک، لِوی، دیدار کرد.
در این دیدار راههای تقویت همکاریهای دوجانبه میان دو کشور مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین دو طرف درباره تعدادی از موضوعات مورد علاقه مشترک و نیز مسائل اصلی مطرح در دستور کار اجلاس تبادل نظر کردند.
خبرگزاری ایران وكالة الأنباء العربية
