دار: ماهیگیران نجاتیافته ایرانی به کشورشان بازگردانده شدند
اسلامآباد، ۲۲ ژوئن (هیبیا) - اسحاق دار، معاون نخستوزیر و وزیر امور خارجه پاکستان، اعلام کرد که هشت ماهیگیر ایرانی که در دریا نجات یافته بودند، با امنیت کامل به کشورشان بازگردانده شدند.
>
اسحاق دار، معاون نخستوزیر و وزیر امور خارجه پاکستان، اعلام کرد که هشت ماهیگیر ایرانی نجاتیافته در دریا به کشورشان بازگردانده شدهاند.
دار گفت این هشت ماهیگیر که پس از به گل نشستن قایقشان توسط یک کشتی بریتانیایی نجات یافته بودند، صبح امروز از کراچی راهی ایران شدند. وی افزود که وزارت امور خارجه پاکستان و نهادهای ذیربط با هماهنگی نزدیک با مقامات ایران و بریتانیا، بازگشت سریع و عبور ایمن آنان را تضمین کردند.
دار در بیانیه خود اظهار داشت: «هشت ماهیگیر ایرانی که در دریا نجات یافته بودند، با موفقیت به کشورشان بازگردانده شدند و صبح امروز از کراچی به سمت ایران حرکت کردند.»
وی با اشاره به اعتماد ایران به پاکستان در این زمینه گفت: «ما از اعتماد ایران به پاکستان در خصوص شهروندانش قدردانی میکنیم و از تمامی طرفهای ذیربط که با همکاری خود بازگشت ایمن آنان را ممکن ساختند، سپاسگزاریم.»
خبرگزاری ایران وكالة الأنباء العربية
