''پیشروی در صنعت شیشه‌های ضدگلوله در پنج قاره - Hazar دفاعی''

>

همانطور که ترکیه در حوزه صنعتی پیشرفت خود را ادامه می‌دهد، یک توافق جدید نیز توسط شرکت Hazar Group دفاعی، هوایی و فضایی انجام شده است.

رئیس شرکت Hazar Group دفاعی، هوایی و فضایی، تئومان ییلدیریم، گفت: "ما قصد داریم تولید شیشه‌های ضدگلوله داخلی و ملی را توسعه دهیم و سهم خود را در بازار جهانی افزایش دهیم. ترکیه در زمینه تولید شیشه‌های ضدگلوله مورد نیاز مسافرت کرده و مسافرت کرده است."

وی همچنین بیان کرد که مشارکت شرکت‌ها در فعالیت‌های همکاری بر مبنای منفعت مشترک، نه تنها صادرات، انتقال فناوری و سرمایه‌گذاری مشترک، عوامل مهمی برای انتخاب آن‌ها در بازار جهانی هستند.

از جنگل‌های آسیا تا بیابان‌های خاورمیانه

شرکت‌های صنعت دفاع ترکیه ادامه دادن به فعالیت‌های بازاریابی خود در بسیاری از مناطق جهان دارند، گفت رئیس ییلدیریم و افزود: "ظرفیت نظامی در زمینه سیاست خارجی یک عامل مهم برای پایداری کشورها است و تا کنون محصولات آن‌ها در زمینه صنعت دفاع در مناطق گوناگون جهان، از آسیا تا خاورمیانه به کار گرفته شده است."

ییلدیریم به عنوان یک شرکت گفت: "ما هدف داریم تا یکی از قطعات مهم از اکوسیستم قوی صنعت دفاع ترکیه باشیم."

رئیس ییلدیریم هدف دارند تا فروش‌های صنعت دفاع در داخل کشور را افزایش دهند، به توسعه فناوری‌های جدید کمک کنند و به انتقال فناوری کمک کنند، و اظهار کردند که آن‌ها قوی‌ترین شرکت در صنعت شیشه‌های ضدگلوله در بازار جهانی هستند.

''افتخار برای پرچم ترکیه روی پنج قاره''

رئیس شرکت Hazar Group دفاعی، هوایی و فضایی، تئومان ییلدیریم، گفت: "شیشه‌های ضدگلوله در بیش از 35 کشور در پنج قاره خدمت می‌کنند و نیروهای نظامی و سازمان‌های اطلاعاتی برجسته جهان از شیشه‌های ما استفاده می‌کنند" اظهار کرد.

ییلدیریم گفت: "ما در سال 2024 توافق‌های به ارزش 720 میلیون دلار امضا کرده‌ایم."

در زمینه نیازهای داخلی و خارجی برای شیشه‌های ضدگلوله، Hazar Group دفاعی، هوایی و فضایی یک مرکز فناوری در صنعت شیشه‌های ضدگلوله است.

تئومان ییلدیریم اظهار کرد: "ظرفیت نظامی در زمینه سیاست خارجی یک عامل مهم برای پایداری کشورها است. در این زمینه، فناوری‌هایی که ما استفاده می‌کنیم و محصولات تولید شده در مراکز تحقیق و توسعه ما در سراسر جهان شناخته شده‌اند."

رئیس Hazar Group دفاعی، هوایی و فضایی، تئومان ییلدیریم، گفت که محصولات اصیل صنعت دفاع به افزایش سطوح تهدید نیروهای مسلح ترکیه و موفقیت در اقدامات سیاست خارجی ترکیه کمک کرده‌اند و اظهار کرد: "تلاش‌های ترکیه در زمینه صنعت دفاع موقعیت سیاسی کشور ما را در رقابت با قدرت‌های جهانی و منطقه‌ای ارتقا داده است.".

خبرگزاری ایران

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp