آلبانیزی: ایالات متحده قویترین متحد ماست
کانبرا، 24 ژوئن (هیبیا) - آنتونی آلبانیزی، نخستوزیر استرالیا، اعلام کرد که ایالات متحده آمریکا قویترین متحد استرالیاست.
>
آنتونی آلبانیزی، نخستوزیر استرالیا، با تأکید بر اینکه ایالات متحده آمریکا قویترین متحد استرالیاست، روابط دو کشور را «دوستی مستحکمی که بر ارزشهای مشترک دموکراتیک بنا شده و در طول تاریخ شکل گرفته است» توصیف کرد.
آلبانیزی در بیانیه خود گفت که اتحاد آمریکا و استرالیا امروز بیش از هر زمان دیگری قدرتمند است و دو کشور با امید به آینده مشترک خود مینگرند.
او همچنین با اشاره به دویست و پنجاهمین سالگرد تأسیس ایالات متحده گفت: «در حالی که دویست و پنجاهمین سالگرد ایالات متحده آمریکا را جشن میگیریم، با امید به آینده مشترک خود نگاه میکنیم. زیرا با همکاری یکدیگر میتوانیم برای هر دو کشور استرالیا و ایالات متحده نتایج مثبتی به دست آوریم.»
خبرگزاری ایران وكالة الأنباء العربية
