اندرابی: مذاکرات آمریکا و ایران روز سه‌شنبه از سر گرفته می‌شود

>

به گزارش CCTV، طاهر اندرابی، سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان، اعلام کرد که مذاکرات فنی میان آمریکا و ایران پس از یک وقفه کوتاه، روز سه‌شنبه آینده از سر گرفته می‌شود.

اندرابی در نشست خبری هفتگی خود گفت که پاکستان و قطر برای اجرای مؤثر یادداشت تفاهم صلح (MoU) امضا شده میان طرفین، تماس‌های خود را با تیم‌های فنی آمریکا و ایران ادامه می‌دهند.

وی تأکید کرد که این تفاهم‌نامه و نخستین دور مذاکرات بار دیگر نشان داد که دیپلماسی و گفت‌وگو مؤثرترین راه برای حل اختلافات و منازعات است.

در این بیانیه همچنین آمده است که پاکستان از ارزیابی‌های مثبت جامعه بین‌المللی درباره نقش سازنده این کشور در تقویت صلح منطقه‌ای، کاهش تنش‌ها و حمایت از روندهای گفت‌وگو استقبال می‌کند.

اندرابی همچنین از تمامی کشورها و شرکای بین‌المللی که از تلاش‌های میانجی‌گرانه پاکستان حمایت کرده‌اند، قدردانی کرد.

خبرگزاری ایران وكالة الأنباء العربية

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp