اندرابی: مذاکرات آمریکا و ایران روز سهشنبه از سر گرفته میشود
اسلامآباد، ۲۴ ژوئن (هیبیا) - طاهر اندرابی، سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان، اعلام کرد که مذاکرات فنی میان ایالات متحده آمریکا و ایران پس از یک وقفه کوتاه، از سهشنبه آینده از سر گرفته خواهد شد.
>
به گزارش CCTV، طاهر اندرابی، سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان، اعلام کرد که مذاکرات فنی میان آمریکا و ایران پس از یک وقفه کوتاه، روز سهشنبه آینده از سر گرفته میشود.
اندرابی در نشست خبری هفتگی خود گفت که پاکستان و قطر برای اجرای مؤثر یادداشت تفاهم صلح (MoU) امضا شده میان طرفین، تماسهای خود را با تیمهای فنی آمریکا و ایران ادامه میدهند.
وی تأکید کرد که این تفاهمنامه و نخستین دور مذاکرات بار دیگر نشان داد که دیپلماسی و گفتوگو مؤثرترین راه برای حل اختلافات و منازعات است.
در این بیانیه همچنین آمده است که پاکستان از ارزیابیهای مثبت جامعه بینالمللی درباره نقش سازنده این کشور در تقویت صلح منطقهای، کاهش تنشها و حمایت از روندهای گفتوگو استقبال میکند.
اندرابی همچنین از تمامی کشورها و شرکای بینالمللی که از تلاشهای میانجیگرانه پاکستان حمایت کردهاند، قدردانی کرد.
خبرگزاری ایران وكالة الأنباء العربية
