دار، وزیر امور خارجه پاکستان، در نشست وزیران R4 در قاهره شرکت کرد

>

بر اساس بیانیه وزارت امور خارجه پاکستان، سناتور محمد اسحاق دار، معاون نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان، در نشست وزیران R4 که در پایتخت مصر، قاهره، برگزار شد شرکت کرد.

در بیانیه مطبوعاتی وزارتخانه آمده است که در این نشست، مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی با وزرای امور خارجه مصر، عربستان سعودی و ترکیه مورد بررسی قرار گرفت. طبق این بیانیه، طرف‌ها بر اهمیت گفت‌وگو، همکاری و تلاش‌های جمعی برای مقابله با چالش‌های مشترک تأکید کردند.

همچنین اعلام شد که وزرای امور خارجه پاکستان، مصر، عربستان سعودی و ترکیه با عبدالفتاح السیسی، رئیس‌جمهور مصر، دیدار کرده و درباره توسعه روابط دوجانبه میان پاکستان و مصر و نیز تحولات منطقه‌ای تبادل نظر کردند.

خبرگزاری ایران وكالة الأنباء العربية

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp