دار: صمیمانهترین درودهای خود را به دیپلماتهای زن تقدیم میکنم
اسلامآباد، 24 ژوئن (هیبیا) - محمد اسحاق دار، معاون نخستوزیر و وزیر امور خارجه پاکستان، به مناسبت روز جهانی زنان در دیپلماسی پیامی خطاب به دیپلماتهای زن منتشر کرد.
>
محمد اسحاق دار، معاون نخستوزیر و وزیر امور خارجه پاکستان، اعلام کرد که دیپلماتهای زن نقش مهمی در تقویت صلح، گفتوگو و همکاریهای بینالمللی در پاکستان و سراسر جهان ایفا میکنند.
دار با اشاره به حرفهایگری و رهبری زنان دیپلمات گفت: «بسیار خرسندم که شاهد افزایش تعداد بانوانی هستم که به خدمات دیپلماتیک پاکستان میپیوندند و کشور ما را با موفقیت در سراسر جهان نمایندگی میکنند.»
وی تأکید کرد که موفقیتهای زنان دیپلمات الهامبخش دختران جوان است و حضور بیشتر آنان در عرصه دیپلماسی و خدمات عمومی برای آینده کشور اهمیت فراوانی دارد.
دار افزود که سرمایهگذاری در آموزش و رهبری زنان برای آیندهای صلحآمیزتر در پاکستان و جهان حیاتی است و توانمندسازی زنان یک اولویت راهبردی محسوب میشود.
خبرگزاری ایران وكالة الأنباء العربية
