پهپادهای اسرائیلی نزدیک نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در لبنان نارنجک پرتاب کردند

>

نیروهای موقت سازمان ملل در لبنان (یونيفیل) گزارش دادند که صبح سه‌شنبه پهپادهای اسرائیلی چهار نارنجک را در نزدیکی نیروهای حافظ صلحی که در تلاش برای پاکسازی موانع مسدودکننده دسترسی به مواضع سازمان ملل در منطقه‌ای نزدیک مرز جنوبی لبنان با اسرائیل بودند، پرتاب کردند.

در بیانیه آمده است که یکی از نارنجک‌ها در فاصله ۲۰ متری از کارکنان و خودروهای سازمان ملل فرود آمد و سه نارنجک دیگر حدود ۱۰۰ متر دورتر افتادند، و پهپادها در حال بازگشت به سمت اسرائیل مشاهده شدند.

یونيفیل روز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «این یکی از جدی‌ترین حملات علیه پرسنل و دارایی‌های یونيفیل از زمان توافق پایان خصومت‌ها در نوامبر گذشته است».

خبرگزاری ایران وكالة الأنباء العربية

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp