مدیرعامل تجارت خارجی توراچ آلتونباش:

>

فاتح آلتونباش، مدیرعامل تجارت خارجی توراچ، در حاشیه کنفرانس استراتژی‌های جهانی در صنعت دفاع و هوافضا که در آنتالیا برگزار شد، به خبرگزاری هیبیا اظهاراتی داد.

آلتونباش اعلام کرد که آنها صادرات به 93 کشور در جهان انجام داده‌اند و بیان کرد که آنها سال‌هاست قهرمان صادرات در زمینه مهمات سبک صنعت دفاع هستند.

"مهم است که محصولات هر شرکت دوجانبه باشند"

آلتونباش اظهار کرد که آنها در کارخانه‌های خود مهمات دفاعی و همچنین گلوله‌هایی که برای شکار و ورزش استفاده می‌شود تولید می‌کنند و گفت: "در برخی سال‌ها، گلوله‌های استفاده شده برای شکار و ورزش توجه بیشتری جلب می‌کنند و تمرکز به آن سو می‌رود. در برخی سال‌ها هم، به دلیل رخدادهای جهانی، جانب نظامی برتری دارد. اهمیت دارد که محصولات هر شرکت دوجانبه باشند. برای بقای شرکت‌ها، مهم است که جانب غیرنظامی آن‌ها حداقل در همان کارخانه صورت گیرد، حتی اگر در همان خط تولید نباشد."

"ما توانایی‌های جدیدی به دست آورده‌ایم"

آلتونباش به این نکته اشاره کرد که آنها طیف تولیدات خود را در زمینه مهمات سبک گسترش داده‌اند و گفت: "در حال حاضر، ما 9 کالیبر تولید می‌کنیم. با 9 کالیبر، بزرگترین تنوع را در مهمات سبک در ترکیه داریم. کل طیف تولیدات مهمات سبک در جهان 65 کالیبر است. در حال حاضر، حدود 30-35 کالیبر در جهان فعال استفاده می‌شود. ما به طور مداوم خطوط تولید جدید را اضافه می‌کنیم، توانایی‌های جدیدی به دست می‌آوریم.".

آلتونباش اظهار داشت که برای تصمیم گیری نهایی در مورد یک محصول و خروج آن از خط تولید، حداقل 2 تا 4 سال زمان می‌برد و گفت: "بنابراین، در حالی که برخی از کالیبرها را تولید می‌کنیم، همزمان بر روی کالیبرهای جدیدی که قصد تولید آنها را داریم، کار می‌کنیم.".

"ما علاقه زیادی به آمریکا، آفریقا و آسیا و اقیانوس آرام داریم"

آلتونباش اعلام کرد که آمریکا بازار اصلی آنها است و گفت: "دومین بازار ما آفریقاست، سومین - اروپا، چهارمین - منطقه آسیا و اقیانوس آرام و پنجمین بازار ما - خاورمیانه و می‌توانیم کشورهای دیگری را معرفی کنیم، از جمله کشورهای سابق شوروی. در همین ساختار، علاقه زیادی به آمریکا، آفریقا و آسیا و اقیانوس آرام داریم. مهمات اغلب کشنده هستند، اما ما یکی از سه شرکت اول جهان در تولید مهمات غیر کشنده هستیم.".

خبرگزاری ایران

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp