ایران آمریکا و اسرائیل را به «تجاوز و نقض حقوق بین‌الملل» متهم کرد

>

اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، اظهارات تندی علیه ایالات متحده و اسرائیل مطرح کرد.

بقائی مدعی شد که در جریان آنچه «تجاوز غیرقانونی» علیه ایران خواند، حمایت فنی و لجستیکی ارائه شده است و این اقدام را نقض جدی حقوق بین‌الملل و مصداق آشکار تجاوز دانست.

در این بیانیه همچنین آمده است که هرگونه کمک به طرف‌های مهاجم به منزله مشارکت مستقیم در این اقدامات است و چنین وضعیتی موجب رفع مسئولیت نخواهد شد.

خبرگزاری ایران وكالة الأنباء العربية

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp