ایران آمریکا و اسرائیل را به «تجاوز و نقض حقوق بینالملل» متهم کرد
تهران، ۲۷ ژوئن (هیبیا) – اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، مدعی شد که «حمایت فنی و لجستیکی» ارائهشده به ایالات متحده و اسرائیل نقض حقوق بینالملل محسوب میشود.
>
اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، اظهارات تندی علیه ایالات متحده و اسرائیل مطرح کرد.
بقائی مدعی شد که در جریان آنچه «تجاوز غیرقانونی» علیه ایران خواند، حمایت فنی و لجستیکی ارائه شده است و این اقدام را نقض جدی حقوق بینالملل و مصداق آشکار تجاوز دانست.
در این بیانیه همچنین آمده است که هرگونه کمک به طرفهای مهاجم به منزله مشارکت مستقیم در این اقدامات است و چنین وضعیتی موجب رفع مسئولیت نخواهد شد.
خبرگزاری ایران وكالة الأنباء العربية
