شهباز شریف با رئیسجمهور ایران، مسعود پزشکیان، دیدار کرد
اسلامآباد، 23 ژوئن (هیبیا) - شهباز شریف، نخستوزیر پاکستان، اعلام کرد که در دیدار با مسعود پزشکیان، رئیسجمهور ایران، درباره توسعه روابط دوجانبه و مسائل مربوط به صلح منطقهای گفتوگو کرده است.
>
شهباز شریف، نخستوزیر پاکستان، با مسعود پزشکیان، رئیسجمهور ایران، دیدار کرد.
شریف در پیامی درباره این دیدار که در پاکستان از پزشکیان میزبانی کرده بود، اظهار داشت که این «نخستین نشست پس از امضای یادداشت تفاهم اسلامآباد و برگزاری نخستین مذاکرات فنی در بورگنشتوک» بوده است.
شریف با اشاره به حضور اسحاق دار، معاون نخستوزیر و وزیر امور خارجه پاکستان، ژنرال سید عاصم منیر، رئیس ستاد ارتش، و دیگر مقامات ارشد در این دیدار گفت: «بار دیگر بر تعهد مشترک خود به صلح منطقهای و اهمیت حل تمامی مسائل از طریق گفتوگو و دیپلماسی تأکید کردیم».
شریف همچنین تأکید کرد که دو طرف بر تقویت روابط دیرینه میان پاکستان و ایران توافق کردهاند و افزود: «بر گسترش همکاری در تمامی حوزههای مورد علاقه مشترک توافق کردیم».
خبرگزاری ایران وكالة الأنباء العربية
