آل ثانی در نشست مشترک وزیران شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا شرکت کرد
دوحه، ۲۵ ژوئن (هیبیا) - شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی، نخستوزیر و وزیر امور خارجه قطر، در نشست مشترک وزیران شورای همکاری خلیج فارس و ایالات متحده که در منامه برگزار شد، درباره امنیت منطقهای و روندهای دیپلماتیک گفتوگو کرد.
>
بر اساس بیانیه وزارت امور خارجه قطر، شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی، نخستوزیر و وزیر امور خارجه این کشور، در نشست مشترک وزیران شورای همکاری خلیج فارس و ایالات متحده شرکت کرد.
مارکو روبیو، وزیر امور خارجه ایالات متحده، نیز در این نشست که در پایتخت بحرین، منامه، برگزار شد، حضور داشت.
در این نشست، آخرین تحولات منطقهای مؤثر بر امنیت کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و منطقه مورد بررسی قرار گرفت. بهویژه تلاشهای دیپلماتیک پس از امضای یادداشت تفاهم میان ایالات متحده و جمهوری اسلامی ایران و همچنین ابتکارهای تقویت امنیت و ثبات از مهمترین محورهای گفتوگو بود.
خبرگزاری ایران وكالة الأنباء العربية
