تمامی فلزات گرانبها زیان دیدند

>

طلا پس از تجربه زیان در هفته گذشته، هفته‌ای را به پایان برد که پایین‌ترین سطح آن در 7 ما ه گذشته بود. فلز طلایی با قیمت 1925 دلار بر انس شروع به معامله کرد و فروش‌های شدیدی به همراه توقعات ادامه سیاست شورشی فدرال رزرو آمریکا برای مدتی دیگر، رخ داد. در هفته‌ای که دلار تقویت شد، شاخص دلار در هفته گذشته رالی واقعی را تجربه کرد و به سطح 107 رسید، با این حال، طلا در این دوره فشار فروش را احساس کرد و تا آخر هفته به پایین‌ترین سطح هفته به 1846 دلار بر انس رسید. طلا هفته را با قیمت 1848 دلار بر انس به پایان برد و برای هفته 4 درصد زیان را ثبت کرد.

 

نقره در مقایسه با طلا در هفته‌ای که پایین‌ترین سطح خود را در 4 ماه گذشته تجربه کرده است، زیان بیشتری را تجربه کرد. فلز سفید با قیمت 23.55 دلار بر انس آغاز به معامله کرد و به قیمت 22.19 دلار بر انس به پایان رسید، با ثبت 5.8 درصد زیان.

 

پلاتین نیز همانند سایر فلزات گرانبها، هفته‌ای را با فروش‌ها به پایان برد. پلاتین با قیمت 931 دلار بر انس شروع به معامله کرد و با قیمت 908 دلار بر انس به پایان رسید، با ثبت 2.4 درصد زیان برای هفته.

 

پالادیوم، با وجود تجربه زیان‌های مشابه با سایر فلزات گرانبها، کمترین کاهش ارزش را در همان روز ثبت کرد. پالادیوم با قیمت 1255 دلار بر انس شروع به معامله کرد و با قیمت 1248 دلار بر انس به پایان رسید، با ثبت 0.5 درصد زیان.

منبع: TROY

خبرگزاری ایران

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp