BingX، حامی استراتژیک گردهمایی بلوک‌چین آینده دبی 2023 شد

>

گردهمایی بلوک‌چین آینده دبی، یکی از گردهمایی‌های بزرگ و جامع در زمینه بلوک‌چین در منطقه خاورمیانه/شمال آفریقا (MENA) است که هدفش با یک مفهوم نو و قدرتمند که تشویق کنندگی از کسانی که از قوانین معمولی خارج می‌شوند، حمایت از تغییراتی که ایجاد می‌کنند و الهام بخشی به نوآوران در حوزه‌های متنوع فناوری است، قوانین بازی را تغییر دهد. در طول چهار روز پویا، رهبران صنعت، علاقه‌مندان و دیدگاه‌های بلندمدت در یک سری رویدادها و فرصت‌ها به یکدیگر می‌پیوندند. شرکت‌کنندگان فرصت دارند تا پتانسیل خود را از طریق اتصالات و تعاملات بی‌شمار نشان دهند و اطلاعات ارزشمندی را در یک برنامه پرمعنی بدست آورند.

BingX در ماه ژوئن امسال توسعه استراتژیک خود را در منطقه خاورمیانه/شمال آفریقا (MENA) اعلام کرد، که با تعهد به برقراری ارتباط با کاربران با زمینه‌های مختلف و ترویج استفاده از رمزارزها همخوانی دارد. سپس در ماه اوت، سرویس‌های معاملات نقطه به نقطه (P2P) برای منطقه MENA و ارز ترکیه را معرفی کرد، که تعهد به افزایش دسترسی و راحتی را به مرور بیشتر نشان می‌دهد. سفر BingX در منطقه MENA هنوز در مراحل ابتدایی است و آن‌ها با شوق منتظر ادامه توسعه اکوسیستم رمزارز در این بازار پویا و مش promiده‌ای هستند.

نیکولاس لو، مدیر توسعه کسب و کار BingX، عبدالله هشام خلیفه، مدیر اجتماعی BingX MENA و مارکوز چنتیتا، نماینده برند BingX MENA، از جمله سخنرانان برجسته در این رویداد باشند. آن‌ها نگرش‌های خود را در مورد آینده بلوک‌چین، رمزارزها و محیط فناوری گسترده‌تر به اشتراک می‌گذارند و تجربیات خود را به عنوان مشارکت‌های ارزشمند ارائه می‌دهند. نیکولاس همچنین با تجزیه و تحلیل عمیقی در مورد نقشی که صرافی‌های متمرکز در ترویج گسترش Web3 در منطقه MENA ایفا می‌کنند، خدمت می‌کند.

نیکولاس لو، مدیر توسعه کسب و کار BingX، به این شرح گفته است:

"در سال‌های اخیر، منطقه MENA شاهد رشد قابل توجهی در تعداد کاربران Web3 و رمزارزها بوده است و BingX به افتخار می‌آورد که جزء این سفر تحولی باشد. ما برای تکنولوژی‌های Web3 در منطقه MENA پتانسیل بزرگی می‌بینیم و حمایت از Summitul Dubai Future Blockchain این تعهد را یک بار دیگر تایید می‌کند که ما به ترویج نوآوری و افزایش رفاه Web3 در این منطقه پویا متعهد هستیم. ما با شوق منتظر همکاری با دیدگان، رهبران عقیده و کارآفرینان در این اجلاس برای کاوش افق‌های جدید و افشای توانمندی‌های کامل بلوک‌چین و رمزارزها در منطقه MENA هستیم."

منطقه MENA به عنوان یک مرکز برای فناوری Web3 به دلیل عواملی مانند جمعیت مهم و جوان، استفاده گسترده از دستگاه‌های تلفن همراه و اینترنت، دیجیتالی شدن سریع، افزایش علاقه به رمزارزها و بلوک‌چین و احساس قوی کارآفرینی تبدیل شده است. ادغام این عوامل محیطی مساعد برای توسعه فناوری‌های Web3 ایجاد کرده است. در عین حال، دبی به دلیل موقعیت جغرافیایی استراتژیک، باز بودن در قبال مقررات، منابع گسترده و روحیه کارآفرینی پویا به عنوان یک مرکز مهم برای رمزارزها شناخته می‌شود. با حمایت و همکاری BingX، انتظار می‌رود که Summitul Dubai Future Blockchain 2023 به اوج‌های جدید برسد.

خبرگزاری ایران

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp