کوانتوم، مجموعه‌ی ساعت‌های جمهوری را معرفی کرد

>

کوانتوم واچ، تحت پوشش گروه آریکان، با دعوتنامه‌ی ویژه‌ای صد سالگی جمهوری ترکیه را جشن گرفت. مجموعه‌ی ساعت‌های جمهوری معناهای فراتر از زمان را حمل می‌کند و این ساعت‌ها به عنوان یک هدیه ارزشمند برای کسانی که می‌خواهند به صد سالگی جمهوری عمق بیشتری بدهند.

این ساعت‌ها از شیشه‌ی سافیر مقاوم به خش و شکست، مورد خاص تولید شده‌ی استیل ضدزنگ 316L و ساعتچه‌ی مروارید واقعی برای نسخه‌ی زنانه و مکانیسم‌های اتوماتیک 8215 و 82S0 که با همکاری شهروند-میوتا تولید شده‌اند که نماینده‌ی ترکیبی منحصر به فرد از زمان و تاریخ هستند.

"ما یک مجموعه‌ی معنوی به مناسبت صد سالگی جمهوری آماده کرده‌ایم"

محمود آریکان که در مراسم ویژه‌ای که به مناسبت صد سالگی جمهوری ترکیه برگزار شد سخن گفت، گفت: "کوانتوم واچ که تحت پوشش گروه آریکان قرار دارد، در سال 1985 در یک فروشگاه کوچک با مساحت 13 متر مربع در منطقه تختاکاله تأسیس شد و ما سفر خود را آغاز کردیم. رویای ما این بود که یک مجموعه‌ی معنوی با کیفیت بالا را که به مناسبت صد سالگی جمهوری ترکیه باشد آماده کنیم. فرآیند طراحی و اجرای ما حدود یک سال طول کشید. ما بر افتخاریم که می‌توانیم این مجموعه‌ی معنوی را که به مناسبت جمهوری و ارزش‌های آن اختصاص داده‌ایم، معرفی کنیم."

سردار آریکان، معاون رئیس هیئت مدیره گروه آریکان، در مراسم به سوالات پاسخ داد و وضعیت کوانتوم به عنوان "ساعت‌های پروژه ویژه" را تأکید کرد. سردار آریکان به پروژه‌های ویژه پیشین کوانتوم نیز اشاره کرد و گفت: "در سال 2017، کوانتوم با الهام از سه باشگاه بزرگ ترکیه، ساعت‌های طرفداری برای طرفداران بشیکتاش، فنربهچه و گالاتاسرایی تحت عنوان 'ساعت‌های طرفداری' معرفی کرد. در سال 2019، ما عینک آفتابی و عینک‌های اپتیکی را به مجموعه‌ی محصولاتمان اضافه کردیم . رویای ما این است که ساعت‌های کوانتوم را در سراسر جهان معرفی کنیم."

خبرگزاری ایران

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp