در چارچوب GastroANTEP، نمایشگاه

>

افتتاح این نمایشگاه در یک مراسم با حضور وزیر فرهنگ و گردشگری ترکیه محمد نوری ارسوی، شهردار شهر بزرگ گازی عینتپ فاتما شاهین، استاندار گازی عینتپ کمال چبر، معاون رئیس گروه حزب عدالت و توسعه در مجلس ملی عبدالحمید گول، پروتکل استانی و شهروندان برگزار شد و در موسسه با ستان‌شناسی و میراث فرهنگی ترکیه انجام شد.

رفیق آنادول، یکی از هنرمندانی است که به توسعه هنر هوش مصنوعی به صورت محلی و جهانی کمک کرده‌اند و در آثار خود معماری، هنرهای رسانه‌ای و علم داده را ترکیب کرده‌اند، با نمایشگاه "رویاهای رنسانس" در زمینه آثار رنسانس تجربه‌ی منحصربه‌فردی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.

برای تهیه این نمایشگاه، آنادول و تیم او داده‌های تصویری از میلیون‌ها اثر هنری که بین قرن چهاردهم و هفدهم ساخته شده‌اند، جمع‌آوری کردند و پردازش‌هایی انجام دادند که به الگوریتم‌های GAN امکان می‌دهد سبک و محتوای رنسانس را به صورت ماهرانه بازتاب دهند.

نمایشگاه "رویاهای رنسانس" تجربه‌ای منحصربه‌فرد و جذاب ارائه می‌دهد و به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد که به شیوه‌ای جدید و شاعرانه با آثار دوران رنسانس که در تاریخ هنر جهانی جایگاه ویژه‌ای دارند، ارتباط برقرار کنند.

خبرگزاری ایران

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp