تعاون استراتژیک BNP Paribas Cardif و Koçfinans

>

شرکت BNP Paribas Cardif، یکی از گسترده ترین پلتفرم های بیمه در ترکیه، قوای خود را با Koçfinans، شرکت پیشگام در ارائه راهکارهای اعتباری فردی و سازمانی در صنعت خودرو ادغام کرده است. از طریق همکاری بین Koçfinans و BNP Paribas Cardif، به مشتریانی که از تسهیلات اعتباری خودرو Koçfinans استفاده می کنند، راه حل بیمه حفاظت اعتباری با مزایای بیشتری ارائه خواهد شد.

مدیر عامل BNP Paribas Cardif در ترکیه، جمال کیشمیر، اظهار داشت: "در BNP Paribas Cardif، با در نظر گرفتن نیازها و انتظارات مشتریان و همکاران خود، به هدف ایجاد ارزش پیش می رویم. ما قصد داریم با همکاری با شرکت های پیشگام در صنایع مختلف مانند خدمات مالی، صنعت خودرو، خرده فروشی، ارتباطات و انرژی، بیمه را بازتعریف کنیم و قابلیت دسترسی به بیمه را گسترش دهیم. ما همچنین یک توافق همکاری استراتژیک با Koçfinans، شرکت پیشگام در ارائه تسهیلات اعتباری سریع و آسان، امضا کرده ایم، که با ارائه مجموعه گسترده ای از محصولات بیمه ای محافلی را برای مشتریانی که حمایت اعتباری ما را انتخاب می کنند، فراهم می کند. بنابراین مشتریانی که انتخاب حمایت اعتباری ما را می کنند، می توانند با بهره مندی از نرخ های بهره ای ارزان تر، از تسهیلات اعتباری خودرو Koçfinans بهره مند شوند."

مدیر عامل و عضو هیئت مدیره Koçfinans، پینار کیتاپچی، اظهار داشت: "ما در Koçfinans با تمرکز بر فراهم کردن دسترسی به محصولات مالی برای همه، به آینده با گام های قوی پیش می رویم. ما همیشه گوش به صدای مشتریان خود داریم و در تلاش برای بهبود تجربه خدمات هستیم. در این راستا، محصولات و خدمات خود را براساس نیازها و انتظارات مصرف کنندگان طراحی و توسعه می دهیم. با همکاری با BNP Paribas Cardif، محصولات مالی خود را با راه حل های بیمه ای ارتقا داده ایم تا قراردادن تسهیلات اعتباری مشتریان ما را به یک فرآیند بیشتری از راحتی و امانت تبدیل کنیم."

خبرگزاری ایران

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp