استانبول میزبان رگاتا بوسفور کاپ شد

>

رگاتا بوسفور کاپ با یک مسابقه آزمایشی در ۲۱ سپتامبر آغاز شد و برای ۲۲مین بار برگزار شد. بعد از آن که یاختسواران فرصت تجربه باد، موج و جریان بوسفور را داشتند، روز اول مسابقات در مسیر کادیبوستان، جزایر پرنس و کالامیش برگزار شد. دومین روز مسابقه در مسیری که نام رویداد را به خود گرفته بود، برگزار شد. رقابت یاختسواران که با پس‌زمینه منحصر به فرد ایستانبول و بین دو قاره رقم خورد، لذت بردنی برای تماشاگران بود و برای شرکت‌کنندگان لحظات پر از هیجان را فراهم کرد. گفتگوگران بوسفور را در دوران مسابقه از نزدیک توسط اکرم امام‌اوغلو، شهردار استانبول بزرگ، و همسرش دکتر دیلک قایا امام‌اوغلو دنبال کردند. رویداد روز یکشنبه با مسابقاتی در نزدیکی یِنی‌کاپی به پایان رسید.

حمایت از طرف İBB

شهرداری بزرگ استانبول (İBB) این رویداد را با ارائه کمک‌های مختلف از طریق مدیریت جوانان و ورزش حمایت کرد. İBB طی مدت رویداد تأمین کمک‌های غذایی برای کمیته مسابقه انجام داد، آمبولانس و پرسنل پزشکی تخصیص داد و امکان شنای کشتی‌های شرکت‌کننده را در بنادر مودا، اوسکودار، کادیکوی و بوستانچی فراهم کرد. علاوه بر این، İBB چهار قایق زودیاک برای مدیریت مسابقه اختصاص داد و مناطق تبلیغاتی فضای باز را به صورت رایگان برای تبلیغ رویداد اختصاص داد.

جایزه ویژه برای اولین مکان

بعد از سه روز مسابقه، تیم "فنربهچه ۱" به رهبری باریش کونجاغول در رتبه اول قرار گرفت. در رده کلی، تیم "ستور ماریناس چیز" به رهبری لوونت پینیرچی رتب ه دوم و تیم "ارینت اکسپرس" با همان نام کشتی به رهبری زینپ-آیشه آتابای و تیم او در رتبه سوم قرار گرفت. تیم برنده حق اختصاص یک تورفه چرخشی ویژه طراحی شده توسط طراح معروف جهانی کان یلمان را به مدت یک سال دارد. در پایان مسابقه جوایز به تیم "فنربهچه ۱" و تیم‌های دیگر برنده توسط ایلکر اوزتورک، مدیر مدیریت جوانان و ورزش İBB، و اورهان گوربون، بنیان‌گذار Bosphorus Cup، اهدا شد.

شهروندان استانبول همچنین فرصت دیدن مرحله بوسفور را از بیشکتاش، اورتاکی، آرناوتکی آکینتیبورنو، آنادولو هیساری، آشیان، اولوس، اتیلر هیساروستو، اوسکودار، چنگلکی و کاندیلی داشتند.

کاپ بوسفور در قلب طلا پیدا کرد

رگاتا بوسفور کاپ امسال به یک هیجان دیگر هم اضافه شد و برای اولین بار در دوران رویداد یک رویداد ویژه دیگر هم برگزار شد. İBB برای اولین بار رگاتا آپتیمیست بوسفور را در مرکز ورزش‌های آبی Haliç استانبول برگزار کرد که به ورزش‌های آبی و ورزشکاران استانبول اهدا شد. در مسابقه ۶۰ ورزشکار از ۵ باشگاه شرکت کردند. در پایان مسابقه، ورزشکاران باشگاه کشتی مارمارا، پوراز بلگن، آلاز ایلیگور و دفنه بیسل را به ترتیب در سه جایزه اول قرار گرفتند.

خبرگزاری ایران

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp